Što ste sanjali noćas?

anuška

Poznata ličnost
Član

Nekad ih se sećamo, nekad ne. Postoji i onaj osećaj kada znamo da smo sanjali "ono nešto.. loše..lepo..", ali ne možemo nikako da razbistrimo sliku... Pa, ako se sećate što ste sanjali noćas i spremni ste da podelite s drugima, izvol'te :sleep:

Njavica

Dreamer.
Član
Sanjala sam da obilazim neko groblje, i u drugom trenutku sam ispred neke kuce, i kao skuplja se drustvo, a ja sam se isprljala skroz...
posle toga sam sanjala da cistim.. bas bezveze snovi

anuška

Poznata ličnost
Član
Iskreno, mutno mi je sećanje, ali znam da je vezano za period dok sam još bila student...

Stemis

Neodgovorni urednik
Urednik
Sanjam ti ja noćas da sam pandur, šetam parkom s pendrekom u ruci, kad na jednoj klupi sedi neka Monika B. Zbog remećenja reda i mira htedoh je uhapsiti, ali ona se opirala. Morao sam je vezati za klupu. I taman izvadih da pišem kaznu, kad me probudi glas: Sašaaa, ustaaaaj! :ljut:
Lažem kao ribolovac, ali baš dobar san. ;)

Jova

Suspendovan nalog
Eh kada mi je bilo najlepse morao sam da ustanem i shvatim da je to bio samo san...:(:D

Njavica

Dreamer.
Član
u poslednjih par dana sanjam kako me neko zove na mobitel, i sanjam kako sam non stop u nekoj jurnjavi s vremenom...

H

Helsing

Gost
nocas sam sanjao da sam bio na vojnoj vezbi. probudi sam se mrtav umoran. Celu noc sam nosio neke cizme broj manji i gurao top. Hvala bogu pa me je muva jutros probudila inace bih dobio kilu

H

Helsing

Gost
ovaj san se ne moze prepricati. To ni Siplberg ne bi mogao smisliti. Nikakva radnja, likova milion...

Insajder

grrrrr
Član
nije noćas nego danas usnih da jedem palačinke
onda se probudim i osetim miris, neko u komšiluku zaista pržio palačinke

Gđa Blejz

Izmišljen lik
Član
Interesantno je koliko snovi mogu da ostave utisak. Iako znamo da je san, ponekad imamo tako ubedljive i žive snove da imamo osećaj kao da su se stvarno odigrali.

Gđa Blejz

Izmišljen lik
Član
I kada, konačno, došao je san,