S namerom dođoh u veliki grad

Gđa Blejz

Izmišljen lik
Član
Jelena Milenković

Kada sam pre desetak godina počela da radim u Studentskom centru, dobila sam zadatak da za potrebe portala ispratim završnu proslavu Dana studenata u Studentskom gradu.
Uvek to bude sjajno, sa dosta sadržaja, sa mnogo mladih ljudi, studenata, bilo da stanuju u studentskim domovima ili ne.
Poput većine ovdašnjih, čime se ne ponosim posebno, kad sam bila student mogla sam da nabrojim eventualno četiri studentska doma. Dobro, možda pet. U skladu s tim, nisam mnogo ni razmišljala o razlici između života nas, kojima je fakultet na par kilometara od kuće, i klinaca koji dolaze u Beograd iz drugih gradova i mesta, bez ikog bliskog ko bi im se našao, i u nevolji i u sreći. Mladost je prilično sebična, kasnije je već drugačije. Elem, između ostalog, organizovan je i izbor za "Prvi glas", takmičenje na kome su nastupali studenti-stanari studentski domova. Zauzmem ja mesto u prvom redu jer sam došla ranije, pažljivo posmatram dešavanja na bini, tu i tamo, prema meškoljenju iza leđa, shvatam da se sala puni.
Talentovana deca, različiti muzički žanrovi. Razmišljala sam koliko je teško žiriju da proglasi samo jednog pobednika.
Najednom, voditelj najavljuje momka čije pevanje, jasno mi je po aplauzu, studenti dobro znaju. Pevaće "studentsku pesmu", reče voditelj.
"Koja li je studentska pesma, bokte?" - zapitah se ja. Par mogućnosti prošlo mi je kroz misli, na pamet mi ne padavši da se najava odnosi na decu koja nisu iz Beograda.
Izlazi momak na binu, i odličnim glasom zapeva:" S namerom dođoh u veliki grad...".