• Dobrodošli na Ćaskanja! Mi smo zajednica koja okuplja članove sa prostora bivših jugoslovenskih republika. Budite slobodni, pregledajte naš sajt, pročitajte neke od započetih diskusija. Ako želite da učestvujete u diskusijama, pisati na forumu, kreirati albume, dodavati medije, a niste naš član, registrujte se. Registracija je besplatna i zahteva samo minut Vašeg vremena. I da ne zaboravimo: registrovanjem i prijavljivanjem na forumu uklanjate sve reklame koje se prikazuju na sajtu, jer nam je stalo do naših članova. Pridružite nam se!

Namirnice koje nisu loše

anuška

Poznata ličnost
Starosedelac
Učlanjen(a)
17.07.2012.
Poruke
8.029
Broj reagovanja
5.516
Horoskop
Ovan
Ni zlo, ni naopako

Ozloglašene namirnice koje i nisu tako loše

0541007.48.jpg

Čokolada, tjestenina i krumpir po vama su krivci za sve suvišne kilograme koje imate ili biste mogli nakupiti? Vrijeme je da ove prehrambene superzvijezde skinete sa svoje 'crne liste'. Evo i zašto.

Kod svih namirnica, pa i dolje navedenih, najvažnije je pazit da ne pretjerate s količinom. Jedete li umjereno, uživajte u njima na miru.
Jaja (sa žumanjkom). Ozloglašena zbog: kolesterola


Iako jaja zaista sadrže kolesterol, stručnjaci kažu kako ona ipak neće podignuti razinu kolesterola u organizmu jer oskudijevaju zasićenim masnoćama.
Avokado. Ozloglašen zbog: masnoće.


Avokado obiluje zdravim mononezasićenim mastima i omega-3 masnim kiselinama za koje se vjeruje da smanjuju rizik od srčanih bolesti
Krumpiri. Ozloglašeni zbog: ugljikohidrata.


Prava je istina da krumpiri sadrže puno manje ugljikohidrata no što su stručnjaci do sada misli. Osim toga, vlakana krumpira pomažu u regulaciji metabolizma.
Bademi, orasi i kikiriki. Ozloglašeni zbog: masnoće.


Orašasti plodovi se danas nalaze na vrhu piramide prehrambene ljestvice jer su njihove masnoće optimalne za zdravlje srca. Oni također sadrže statine koji povećavaju razinu hormona zaslužnih za osjećaj sitosti.
Čokolada. Ozloglašena zbog: kalorija.


Tamna čokolada podiže raspoloženje, snižava stres, smanjuje rizik od bolesti srca i godi mentalnom zdravlju. Dovoljna su svega kockica ili dvije.
Tjestenina. Ozloglašena zbog: ugljikohidrata.


Konzumacija samo jedne šalice cjelovite pšenične tjestenine servirane s maslinovim uljem, nemasnim proteinima i povrćem - usporava apsorpciju ugljikohidrata. Na taj način tjestenina postaje zdrav dodatak vašem obroku
 

Stemis

Prinudni upravnik
Urednik
Učlanjen(a)
12.02.2009.
Poruke
30.496
Broj reagovanja
16.496
Horoskop
Ovan
Sa zadovoljstvom sve navedeno jedem. :)
 
Vrh Dno